Commercieel advies top 10
De meeste van onze opdrachtgevers komen zelf met gerichte onderwerpen aan voor workshops of een commercieel advies gesprek. Het gros van onze opdrachtgevers gebruikt de adviezen om een verbetering door te voeren, een marketingplan of nieuwe klant benadering. Dit is het uitgelezen moment om meerdere onderwerpen en met Market Mind door te spreken. Om de nieuwe aanpak compleet en krachtiger te maken.
Er zijn ook ondernemingen die zich willen laten inspireren door Market Mind ter reflectie op hun business strategie of losse initiatieven voor omzetgroei. We noemen hieronder de top 10 van gespreksonderwerpen die wij de afgelopen jaren hebben behandeld:- » Branding: merklabels, merkwaarde en marketingconcepten
- » internet marketing: de kunst van lead generation
- » Klantrelatiemanagement voor klantbehoud en upselling
- » Activity management: it’s a numbers game
- » brainstormsessies & strategie tweedaagse
- » Value based pricing: prijsdifferentiatie in a smart way
- » ondernemingsplan voor financieringsaanvraag
- » De top 3 initiatieven om klantgerichtheid in te voeren
- » Go to market strategies voor smart marktbewerking
- » CRM software als gids, coach, vriend, agenda en KPI dashboard
- » online communicatie via social media, webinars en blogs